משקולות או לא להיות

בשנים האחרונות אנחנו עדים לעלייה חדה ברצון לשמירה על אורח חיים בריא בעיקר דרך תזונה ופעולות ספורטיביות שונות על מנת לשמור על גופני גבוה. יתרה מכך, אימונים פונקציונליים הוא תחום שהתפתח מאוד לאחרונה ויותר ויותר אנשים מאמצים את אחד מסוגיו על חשבון אימוני התנגדות עם משקולות.

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם את החשיבות של אימוני ההתנגדות בעיקר בהעלאת מסת שריר ובשריפת קלוריות.

חשיבות משקולות בשריפת קלוריות

כן, אתם רואים נכון, לעומת מה שרובכם חושבים, אימונים עם משקולות אחראים לשריפת קלוריות רבה יותר מאשר באימונים אחרים ככה שלא תצטרכו אפילו לחסוך באופן קיצוני בקלוריות בתזונה שלכם בשביל לשרוף יותר ממה שאתם אוכלים.

הכנסת אימוני התנגדות למשטר האימונים שלכם היא הדרך היחידה לגרום לשרירים שלכם להבין שהם צריכים להיות גדולים וחזקים ויותר ולשם כך דרושה אנרגיה רבה ובנוסף האנרגיה הזו נצרכת גם בכדי לשמר את מסת השריר הקיימת.

משקולות או לא להיות
משקולות או לא להיות


איך זה הגיוני אתם שואלים?

אימוני משקולות מפעילים לחץ רב על השרירים שלכם והם מנגד שורפים המון אנרגיה במהלך האימון עצמו ושורפים לא פחות קלוריות במהלך ההחלמה שלהם על מנת לתקן את עצמם.

האמת, לא פלא שדווקא מפתחי השרירים (הבאדי-בילדרס) הם בעלי אחוז שומן לא גבוה מאחר והם שורפים המון קלוריות, אפילו במנוחה! מסת שריר גבוהה תגרום לשרירים שלכם לפעול גם בזמן שאינכם מבצעים פעילות ובכך תשרפו יותר קלוריות.

עכשיו שעשינו קצת סדר והזכרנו לכם לא לזלזל כל-כך באימוני משקולות חשוב לזכור לבחור את המשקולות האיכותיות והבטוחות ביותר לחדר הכושר שלכם.

למתאמנים שלכם מגיע את הטוב ביותר אז לפני שאתם רצים ובוחרים ציוד חדש, בואו לראות מה יש לנו ביורוטק להציע לכם.

מגוון רחב של ציוד היקפי איתו נוכל להגשים לכם את החזון ולעזור לכם לאבזר את הסטודיו שלכם כמו שדמיינתם.

בקיצור, ישנן דרכים רבות לשמור על כושר גופני גבוה ואורח חיים בריא, רק שימו לב מה מטרת האימון של המתאמן שלכם, כי אימונים עם משקולות הם הכרחיים וחיוניים גם למי שלא רוצה להתנפח וכן רק לשרוף קלוריות.

יורוטק – כאן בשביל להגשים לכם את החזון

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *