משטחי גומי לבריכות

איך בוחרים משטחי גומי לעסק שלכם?

אתם מקימים חדר כושר, סטודיו, בריכה, ספא או קאנטרי שמכיל את הכל ביחד וכל מה שאתם חושבים עליו זה אילו אטרקציות ומתקנים יהיו בהם, אילו מכשירים תביאו ואיך תעצבו את המקום. אבל לפני כל זה, יש בסיס ובו צריך לקחת בחשבון את התאמת הרצפה (משטחי גומי) לפעילויות המתוכננות בכל חלל בעסק שלכם.

חלוקת האזורים למשטחי עבודה

משטחי גומי לחדר כושר
משטחי גומי לחדר כושר

לכל עסק יש את תחום העניין המרכזי שלא ומשם יש להתחיל.

למשל, בחדרי כושר יש לתכנן את חלוקת האזורים בו ככה שבאזור המכשירים האירוביים אפשר לשים פרקט, שיהיה נעים להסתובב עליו ובאזורים של משקולות חופשיים או מכשירים עם משקולות בחור משטח גומי עבה, המתאים להנחת משקולות ובלימתם מנפילה קשה על הרצפה.

כמו כן, בחדרי כושר נהוג להשאיר איזור לביצוע תרגילים חופשיים, תרגילי בטן וכוח למיניהם ושם ניתן לרצף בפרקט או משטחי גומי לפי נוחיותכם או בהתאם לעיצוב שבחרתם למקום, העיקר שיהיה למתאמנים נוח ובטוח להתאמן ותמיד אפשר גם לספק להם מזרנים גדולים המתאימים לביצוע התרגילים הללו.

משטחי גומי לבריכות
משטחי גומי לבריכות

לעומת זאת, בספא, בבריכות ואפילו במלתחות, כדאי לשים משטחי גומי רכים, שיהיו נעימים ונוחים למשתמשים ולפני הכל, שימנעו את החלקתם. בנוסף, כדאי לקחת בחשבון את התנאים השונים בהם נמצא המשטח כמו חשיפה לשמש, כלור וחומרי ניקוי ולבחור משטח שיוכל לעמוד בהם.

בבריכות למשל, לא כדאי לשים צמחייה קרוב לדפנות מאחר וזה מצריך טיפול לעיתים קרובות מאוד כדי לשמור על תקינות וניקיון הבריכה וגם כדי לא ליצור עיוותים בקרקעית הבריכה. בנוסף, הוצאות הגינון השוטפות לא יהיו זולות ואולי כדאי לחסוך זאת עם משטחי גומי בקרבת הבריכה שיעשו את העבודה ואת הצמחייה להשאיר לקישוט מסביב לאזור.

משטחי גומי ומשטחים נוספים

משטחים נוספים כמו PVC יכולים לשמש עבור סטודיואים שונים, אולמות כדורסל ובכלל לשמש תחליף רך, נעים וזול יותר לפרקט, אך כמובן שלעיצוב המקום יש חלק נכבד במשקל בחירת המשטח ותצטרכו לשלב בין צרכי העיצוב שלכם לצרכי הבטיחות והנוחות שלכם ושל המשתמשים בשירותכם.

אז יאללה, תתחילו בתכנון חלל העסק שלכם ואל תשכחו לתת חשיבות גדולה לנושא הבטיחות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *