הקמת חדר כושר - ספייס תל אביב

הקמת חדר כושר – טיפים ודגשים

הגיע הרגע הגדול שלך ואתה רוצה לפתוח סטודיו משלך. לא עוד לאמן בחדר כושר גדול אלא מקום בו תוכל לאמן אנשים ולהעביר להם את העקרונות שלך לאימונים אפקטיביים ולאורח חיים בריא. הקמת חדר כושר זה לא פשוט ואמנם הדרך ארוכה ומפותלת עד הפסגה אבל הנה לך חמישה טיפים ודגשים שיעזרו לך להגשים את החלום:

הקמת חדר כושר


1. תכנון ואפיון –

לפני שאתם רצים לקנות ציוד איכותי ואפילו לפני שתתחילו לברר מחירים אצל בעלי מקצוע על הקמת ושיפוץ הסטודיו, הקמת חדר כושר מתחילה בתכנון מפורט. אפיינו את המקום שלכם, מהקהל ועד המוזיקה, מהמיקום ועד העיצוב הפנימי וכמובן תגדירו תקציב מסוים שאותו אתם מייעדים לפתיחת המקום.

הקמת חדר כושר - ספייס תל אביב
הקמת חדר כושר – ספייס תל אביב

2. תכנית עסקית –

כמו תכנית אימונים בעולם הכושר, כך תצטרכו תכנית עסקית כדי להבין את מימדי העסק. בעוד שאתם רגילים לבנות תכניות ולשנות אותם בהתאם ליכולת הפיזית של המתאמן, כאן תצטרכו לחזות מספר סיטואציות אפשרויות תוך התחשבות בשוק, בקהל ובמתחרים שלכם. התכנית תעזור לכם לבנות את המודל העסקי, לפתח אסטרטגיות שונות ולהעלות רעיונות שלא הייתם חושבים עליהם קודם לכן.

3. מקצועיות ולא רק באימונים –

נכון, אתם מאמני כושר מעולים, אבל כדי שהעסק שלכם יצליח, זה לא בטוח יספיק. משלב התכנון ועד התפעול השוטף של המקום, עליכם להיעזר באנשי מקצוע במקומות שאתם חלשים בהם. העסק לא מתחיל ונגמר באימון אנשים, שיווק, כספים וניהול עובדים הם שלוש מחלקות חשובות מאין כמוהן ואם לא תקחו אותן ברצינות לפחות כמו האימון עצמו, אתם בצרה. הקמת חדר כושר היא הקמת עסק לכל דבר. אל תהיו גיבורים ופנו לעזרה, זה ישתלם לכם.

הקמת חדר כושר - אייקון ג׳ים ראש פינה
הקמת חדר כושר – אייקון ג׳ים ראש פינה

4. למה אתם? –

הטיפ הזה הוא לא מורכב מדי אלא להיפך, למה לבוא להתאמן אצלכם ולא בסטודיו ברחוב המקביל או במכון של הרשת המוכרת שנמצא במרחק סביר? חשבו טוב על הייחוד שלכם ותבליטו אותו, בשיווק כלפי חוץ, במקום וביחס האנושי שלכם.

5. סבלנות –

זהו שם המשחק בעולם העסקי. הקמת חדר כושר עלולה להיות קשה ומתישה מאוד בהתחלה וגם לא מאוד מתגמלת. תגלו סבלנות ואורך רוח, תמשיכו לעבוד קשה ותשקיעו במקומות הנכונים, אם תעשו זאת, אתם תשכחו בכלל שאי פעם חשבתם אחרת.

בהצלחה 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *