הסטודיו של תומר טנצר - בניית סטודיו

חדרי כושר – הפרויקטים שלנו

קבוצת יורוטק, שהוקמה ע”י עמוס כחלון בשנת 2008, נחשבת כיום לאחת המובילות בתרבות הספורט בישראל.

החברה מתמחה בבניית חדרי כושר, ייצור משטחי ואריחי גומי ייחודיים ומגוונים המותאמים לצרכי ודרישות הלקוח, בייבוא מגוון של מכשירי כושר וציוד היקפי, מהמתקדמים בעולם ובייצור של ריגים וכלובים מברזל לפי הזמנה אישית. 

בניית חדרי כושר

לאורך השנים, יורוטק צברה ניסיון ולקוחות רבים וכיום ישנם אינספור חדרי כושר שבנינו, בין אם זה עבודות ריצוף, מתקני ברזל, ציוד היקפי לחדר הכושר או את החבילה כולה ביחד. העבודה כולה נעשית במקצועיות מירבית ובאיכות חומרים בלתי מתפשרת. למשל, עבודות הברזל של יורוטק מבוקרות ע”י קונסטרוקטור שנותן את האישור לייצור המתקן כפי שתוכנן וכפי הוזמן ע”י הלקוח.

בין הפרויקטים הרבים שביצענו עד כה, ישנם כמה חדרי כושר ידועים יותר וחלקם פחות אך בכולם השקענו את מיטב כוחותינו על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר. מבין חדרי הכושר הרבים שבנינו נמצאים הסטודיו של תומר טנצר אשר מפורסמות רבות מתאמנות אצלו, מתחמי קרוספיטים שונים, חדרי כושר של הרשתות וייב, גרייט שייפ, זאוס, לזוז ועוד רבים וטובים אחרים.

וויב חולון - בניית חדר כושר
וויב חולון – בניית חדר כושר

פרויקט נוסף שאנחנו מתגאים בו הוא יצירת מתקני הכושר של קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע. העבודה עם מועדון מהטופ הישראלי, במקצועיות, רצינות ותחת דרישות גבוהות הייתה מאתגרת אך הוציאה מאיתנו יכולות ותוצאות טובות אפילו ממה שידענו על עצמנו. בשונה מהקמת חדרי כושר המיועדים למגוון מתאמנים שונים, העבודה עם הפועל באר שבע היא ממוקדת ופונקציונאלית יותר אך התוצאות היו מדויקות להפליא וכל הצדדים יצאו מרוצים מאוד משיתוף הפעולה הזה.

״לזוז״ אשדוד - בניית חדרי כושר
״לזוז״ אשדוד – בניית חדרי כושר

קבוצת יורוטק ממשיכה להתפתח ולשתף פעולה עם מותגי הכושר המובילים בעולם ובתור ייבואנית רשמית מפיצה לרשתות המובילות בישראל את מיטב הציוד ההיקפי ומכשירי הכושר אשר הם מחפשים. השמירה על האיכות היא המפתח בכל שלבי העבודה ביחד עם שמירה על בטיחות מקסימלית משלב הבניה או ההקמה, דרך ההובלות וההתקנות ועד השימוש במוצרים ע”י הלקוח.

הסטודיו של תומר טנצר - בניית סטודיו
הסטודיו של תומר טנצר – בניית סטודיו

כיום, בעולם שלא מפסיק להשתנות ולהתפתח, אסור להישאר מאחור ואם אתם מחפשים להיכנס למגרש של הגדולים כדאי שתתחילו לשתף פעולה עם יורוטק.

רוצים לשמוע עוד פרטים >>> צרו קשר

טלפון – 072-20-222-20

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *